Urządzenie 3D do pomiaru i ustawiania geometrii układu jezdnego w samochodach osobowych (wersja podnośnikowa)
zbieżność kół przy skręcie | tak |
---|---|
pochylenie koła przy zerowej zbieżności (przednia oś) | tak |
wyprzedzenie i pochylenie sworznia zwrotnicy (na obrotnicy) | tak |
pochylenie sworznia zwrotnicy (w poz. uniesionej) | tak |
wykres zbieżności kół przednich | tak |
max. kąt wychylenia przegubu | tak |
rozmiar kół | 11" - 22" |
dane pojazdu z wartościami dopuszczalnymi | tak |
pomiar ramy w samochodach dostawczych | tak |
wyprzedzenie sworznia zwrotnicy, pochylenie kół i zbieżność na żywo (na obrotnicy) | tak |
wyprzedzenie sworznia zwrotnicy, pochylenie kół i zbieżność na żywo (pojazd podniesiony) | tak |
EZ Toe® (ustawienie zbieżności na skręconych kołach) | tak |
ustawienia wahacza poprzecznego | tak |
dodatkowe ustawienie ramy | tak |
ustawienie zbieżności drążkiem poprzecznym | tak |
ustawianie zbieżności regulowanym drążkiem kierowniczym | tak |
podkładki regulacyjne z tyłu | tak |
monitor | TFT 19'' |
przekazywanie danych do terminalu | bezprzewodowo |
system pomiarowy | 3D |
zakres działania uchwytów do kół | 11" - 22" |
zasilanie | 230 V AC 1 faza 50/60 Hz |