Zastosowana technologia dynamicznego pomiaru wykorzystująca zjawisko konduktancji umożliwia zaawansowaną diagnozę układu elektrycznego,cyfrową analizę sygnału, wykonywanie "głębokiego pomiaru" (baterie rozładowane nawet do 1V),analizę częstotliwości, ustalenie wartości amplitudy i charakterystyki drobnej pulsacji prądu, badanie zwarcia i rozwarcia diod alternatora oraz przerwanie fazy. W trakcie badania układu rozruchowego pojazdu sprawdza parametry tj. czas rozruchu i rezystancję układu, pobór prądu, przewodność kabli.Wbudowany multimetr może działać w różnych trybach funkcyjnych (woltomierz AC/DC, omomierz,jednoczesny pomiar V/A, amperomierz AC/DC, termometr, tester diod oraz tryb oscyloskopu).Urządzenie posiada możliwość zapisywania wyników testów na dołączanej opcjonalnie karcie pamięci SD, może również wydrukować wyniki za pomocą opcjonalnej drukarki na podczerwień.
Typ akumulatora | 12V PB/AGM/ŻEL/Spiralne |
---|---|
Badanie baterii rozładowanych do min | 1 V |
Zakres obsługiwanych baterii według normy CCA | 100-2000 A |
Zakres obsługiwanych baterii według normy DIN | 100-1200 A |
Zakres obsługiwanych baterii według normy EN | 100-2000 A |
Zakres obsługiwanych baterii według normy IEC | 100-1200 A |
Zakres obsługiwanych baterii według normy SAE | 100-2000 A |
Test układu rozruchowego/ładowania | nie |
Funkcja woltomierza | tak |
Możliwość wydruku | tak |
Tryb miernika uniwersalnego | nie |
Temperatura pracy | 0 - 50°C |
Długość przewodów | 1220 mm |
Wyświetlacz | ciekłokrystaliczny (LCD) - pięciowierszowy |
Waga | 771 g |
Zakres obsługiwanych baterii według normy CA | 100-2000 A |
Zakres obsługiwanych baterii według normy MCA | 100-2000 A |
Zasilanie | testowana bateria lub 6AA (baterie wewnętrzne) |